نکاتي در مورد طراحي سايت ( قسمت دوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

نکته ديگري که بايد در نظر بگيريد طراحي آيکون هاي شبکه اجتماعي است. اين همه به طراحي سايت طراح بستگي دارد که چقدر خوب و اصلي به نظر مي آيد.

 

در مورد ايجاد صفحات شخصي در شبکه هاي اجتماعي فراموش نکنيد. شانس بيشتري وجود دارد که افراد شما کسب و کار شما را از وب سايت خود شما پيدا کنند. اين به عنوان يک نکته به جاي يک روند به نظر مي رسد، اما لازم به ذکر است .

طراحي "خود" را طراحي کنيد

اين يک روند است که من در يک وب سايت پيدا کرده ام و به سادگي آن را دوست داشتم. اين به نظر مي رسد اصلي و خودماني است. البته، اگر شما قادر به ايجاد يک طراحي سايت که با دست کشيده مي شود باشيد . من در جايي مطالعه کردم که اين يک روند جديد در طراحي سايت است و من از ديدگاه زيباييشناسي موافقم.

اين به سادگي يک چيز اصلي است . من مطمئن هستم ديدن يک طراحي سايت که با دست کشيده شده مردم را تحت تاثير قرار مي دهد و آن را به ياد خواهند داشت . اگر چه اين يک روند جديد نيست، اما بسياري از طراحان وب از آن اجتناب مي کنند. من فکر مي کنم اين يک راه عالي براي نزديک شدن به طراحي سايت شما است، با توجه به اين واقعيت که لازم نيست که کامل باشد، اما قطعا يک لمس شخصي براي وب سايت خود اضافه خواهيد کرد.

طرح بندي يک صفحه

اين روند براي وب سايت هاي پروفايل شخصي مناسب تر است. اين مانند کارت هاي کسب و کار ديجيتال است که در آن مي توان مهمترين اطلاعات و ارتباطات خود را بدون ايجاد يک وب سايت فوق العاده ارائه داد که در نهايت در اين مورد به نوعي بي فايده است. همه چيز در مورد رفتن به مينيماليستي است و اطلاعات را به روشني ارائه مي دهد، اما هنوز هم به شيوه اي ظريف است. اگر به فکر تنظيم يک پروفايل شخصي در وب هستيد، براي صفحه تان طرح بندي داشته باشيد.

سازگار براي دستگاه هاي صفحه لمسي

علاوه بر فرمت قديمي براي موبايل که براي وبسايتها وجود دارد، لازم نيست که سازگاري با دستگاههاي صفحه لمسي را فراموش کنيد. با افزايش محبوبيت تبلت و گوشي هاي هوشمند، نمي توانيد فقط از تلفن همراه خود استفاده کنيد و نسخه اي از وب سايت خود را براي صفحه نمايش هاي کوچکتر داشته باشيد. به طور کلي بايد به طراحي سايت توجه شود، اما همانطور که در يک صفحه کوچک ديده مي شود، از اين رو، با وضوح کوچک تر، اما با حفظ جزئياتي که شما مي خواهيد مردم روي آن تمرکز کنند .

HTML و CSS3

اگر چه طراحان زيادي وجود دارد که به سادگي افکار فلسفي را دوست دارند، اما به آرامي به HTML5 روي مي آورند. فلش سازگار با نسخه هاي تلفن همراه از وب سايت ها نيست و به عنوان کاربران اينترنت به تلفن هاي هوشمند و تبلت ها مهاجرت مي کنند، طراحان وب نياز به پيدا کردن چگونگي رفع آن دارند و پاسخ آن ها استفاده از HTML5 است. اين برنامه به طراحان وب و توسعه دهندگان امکان مي دهد طرح هاي خود را ، در عين اطمينان از انعطاف پذيري و اتصال داده ها سريعتر نيز ارائه دهند .

CSS3 يک روند ديگر براي طراحي سايت است و توسعه دهندگان از آشنايي با آن بسيار خوشحال هستند . شما مي توانيد وب سايت هاي با محتوا را با الزامات سبک وزن ايجاد کنيد و صفحات تميز و سريع بارگيري کنيد - چه چيز ديگري مي خواهيد؟ Mastering CSS3 يکي ديگر از نيازهاي شما براي طراحي بيشتر در سايت است.

انيميشن و 3D

براي افزودن ادراک عميق به وب سايتهاي شما، طراحي سه بعدي احتمالا بهترين گزينه است. بله، انيميشن و 3D کار سختي است، اما هنگامي که شما اين کار را انجام مي دهيد، مي توانيد مطمئن باشيد که وبسايت شما خاص و منحصر به فرد خواهد بود. کاربران وب سايت هايي را که "متفاوت" فکر ميکنند و چيزي را که هيچ وب سايتي از آن ندارند را دارند ، قدرداني مي کنند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/34/





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: